Ментальне здоров’я: як подбати про себе?


   У Всесвітній день ментального здоров’я, який відзначається 10 жовтня, заведено говорити про проблеми психічного здоров’я в усьому світі. 
   Проте в Україні, в умовах повномасштабної війни, ми маємо дбати про своє ментальне здоровʼя щодня й щомиті плекати свою стійкість.
   У бібліотеці-філії № 6 відбулася зустріч з четвертокурсниками групи №47 спеціальності "Бібліотечна, інформаційна та архівна справа" Вищого професійного училища №11 м.Вінниці. Темою зустрічі було "Ментальне здоров’я: як подбати про себе?" Присутніх було ознайомлено з  презентацією про ментальне здоров’я та проведено різноманітні вправи на діагностику та відновлення ресурсного стану.
  Метою заходу було звернути увагу учнів на важливість ментального здоров’я. Воно в першу чергу залежить від кожного з нас та наших рідних. Ми повинні навчитися зберігати стійкість та душевну рівновагу в найскладніших ситуаціях, а при необхідності – звертатися за допомогою до відповідних фахівців.













 

Коментарі