Щоб бути здоровим, потрібні власні зусилля, постійні і значні. Замінити їх не можна нічим (Академік Амосов)

 


7 квітня весь світ відзначає Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше - прийняття Статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.
З цієї нагоди в нашій бібліотеці був проведений день інформації ""Щоб бути здоровим, потрібні власні зусилля, постійні і значні. Замінити їх не можна нічим (Академік Амосов). Головна мета заходу - виховання у користувачів дбайливого та бережливого ставлення до особистого здоров'я. 
У День інформації для користувачів бібліотеки було проведено цікаві та пізнавальні заходи, а саме: година здоров'я "В майбутнє - здоровими" та презентація книжкової виставки "Країна міцного здоров'я".
Під час проведення години здоров'я учасники заходу дізналися про основні правила здорового способу життя, як піклуватися про здоров'я, дотримуватися правил особистої гігієни, уникати шкідливих звичок.
У рамках презентації книжкової виставки "Країна міцного здоров'я" користувачам були представлені книги та періодичні видання, наявні у бібліотеці. 
Проведений День інформації сприяв формуванню дбайливого відношення до власного здоров'я. 









Коментарі