В майбутнє - здоровими!


"Доброго здоров'я!" - так вітаються наші співвітчизники, а коли прощаються кажуть "Бувайте здорові!", тобто бажають  здоров'я і практично ніколи не замислюються, скільки сенсу закладено у цих словах. 


7 квітня весь світ відзначає Всесвітній день злоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше  - прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.






Що значить бути здоровим?  
Здорова людина  - життєрадісна, жвава, енергійна. В усі часи люди особливу увагу звертали на своє здоров'я, піклувалися про нього, винаходили все нові й нові ліки від хвороб і способи зміцнити свій організм та залишатися  бадьорими на довгі роки. 
7 квітня - день, коли у всіх країнах світу по телебаченню, по радіо, на уроках у школах розповідають про те, що здоровою може бути лише та людина, яка слідкує за своїм здоров'ям, дотримується правил особистої гігієни і не має шкідливих звичок.




Коментарі