Наші друзі - вітаміни

Лікарем Бублик Олена Анатоліївна розповідає про здоровий спосіб життя

Всесвітній день здоров'я відзначається 7 квітня, починаючи з 1948 року. Саме тоді була створена Всесвітня організація охорони здоров'я (World Health Organization), членами якої поступово ставали різні країни світу. На сьогодні це двісті країн, які зробили свій вибір на користь здоров'я людей. Україна була однією із перших. Починаючи з 1950 року щорічне проведення Всесвітнього дня здоров'я стало доброю традицією. Його мета - допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров'я.

В читальному залі відбулася зустріч користувачів бібліотеки з лікарем Бублик Оленою Анатоліївною, яка розповіла про важливість здорового способу життя. Вона презентувала сучасні комплекси вітамінів, які сприяють збереженню та зміцненню здоров'я.
Здоров'я до того переважує всі блага
життя, що воістину здоровий жебрак
щасливіший за хворого короля.
(Шопенгауер)

Коментарі