Трави рідної Землі


Цієї суботи учасники "Мистецьких вихідних" разом з Д. Матіюком здійснили етно-подорож "Зелені свята: мозаїка народних звичаїв". Діти знайомились з народними традиціями, звичаями та обрядами. Звичайно, багато давніх традицій наших предків не збереглося сьогодні, проте ми й досі кладемо зілля біля порогу, прикрашаємо домівку зеленими гілочками берези чи квітами, плетемо віночки. Ми ще одне покоління, яке пронесе ці звичаї крізь віки і залишить їх для нащадків.
Я провела для дітей еко-свято "Зелена аптека". Разом зі мною діти поринули у казкову гру, де зле Чудовисько викрало Здоров’я у мешканців Країни Казок. На дітей чекали різні випробування - потрібно було назвати цілющі рослини чудодійної Богині Флори, пригадати прислів'я та приказки про здоров'я. Наступне завдання - зустріч дітей з казковими героями - Зайчиком, Лисенятком, Котиком, які захворіли і їх потрібно було вилікувати цілющими травами. Далі діти взяли участь у конкурсі "Вгадай, що за чай", де треба було визначити якою рослиною він заварений.

І знову на шляху дітей перешкода - хвора Бабуся Ягуся, потрібно її вилікувати, щоб дізнатись таємницю Чудовиська, яке дуже боїться голосної пісні, веселих ігор і забав. Допомагала нам у розвагах Олена Петрівна Кузьміна, директор "Школи вільного виховання "Фантастика ". Діти впорались з випробуваннями, що були на їхньому шляху і до наших казкових героїв знову повернулось Здоров’я. 












Коментарі